دسته بندی ها


اموزش کاتلین | kotlin programming

در حال دریافت...

شرح

لورم ایپسوم از دهه 1500، زمانی که یک چاپگر ناشناخته یک گالری از نوع را گرفت و آن را به هم زد تا یک کتاب نمونه تایپ بسازد، متن ساختگی استاندارد صنعت بوده است. این نه تنها پنج قرن زنده مانده است، بلکه لورم ایپسوم متن ساختگی استاندارد صنعت از دهه 1500 بوده است، زمانی که یک چاپگر ناشناخته یک گالی از نوع را برداشت و آن را به هم زد تا یک کتاب نمونه بسازد.

 

این نه تنها پنج قرن زنده مانده است، بلکه جهشی به حروفچینی الکترونیکی نیز باقی مانده است و اساساً بدون تغییر باقی مانده است. لورم ایپسوم صرفاً متن ساختگی صنعت چاپ و حروفچینی است. لورم ایپسوم ساختگی استاندارد این صنعت بوده است

 

آیا قصد دارید اولین شغل برنامه نویسی جاوا خود را به دست آورید

این دوره آموزشی به گونه ای طراحی شده است که مهارت های جاوا را برای به دست آوردن شغل به عنوان توسعه دهنده جاوا به شما بدهد. در پایان دوره، جاوا را به خوبی درک خواهید کرد و می توانید برنامه های جاوای خود را بسازید و به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار سازنده باشید.

مواد اصلی جاوا که برای یادگیری توسعه جاوا نیاز دارید در هفت بخش اول (در مجموع حدود 14 ساعت) پوشش داده شده است. اصول جاوا در آن بخش ها پوشش داده شده است. بقیه دوره شامل مطالب متوسط، پیشرفته و اختیاری است که از نظر فنی نیازی به گذراندن آنها ندارید.

این دوره برای چه کسانی است:

 

  • هر کسی که می خواهد یک برنامه نویس کامپیوتر شود
  • هر کسی که می خواهد یک برنامه نویس کامپیوتر شود

محتوای دوره

مجموع: 4 مبحث کل ساعت: 00:50:00

هنوز هیچ درسی منتشر نشده است.

در مورد مربی

رضا دژهوت
رضا دژهوت
شروع فعالیت از 1 سال پیش

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.

 

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته

 

برای ثبت دیدگاه ابتدا ثبت نام کنید

پرسش و پاسخ

هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است